Kamis, 10 Agustus 2017

EMK firming eye gel

Ladies, beberapa bulan lalu aku nyobain krim mata dari EMK yang namanya EMK firming eye gel. Untuk deskripsi produk sebagai berikut ya.

Diminish darkness, puffiness, and expression lines for an awakened, lifted look. This light textured gel with PLUMPEX™ refreshes, smoothes, and infuses perfect hydration. EMK BIOPLACENTA® proteins boost penetration of antioxidant vitamins and anti-aging peptides. Skin becomes supple, firm, and radiant.

As you continue with your eye care routine, morning and night, you will notice that the dark circles that made you look tired and aged are diminished. In fact, it may not be necessary to conceal them at all. Your eyes will look wide-awake and bright for a much younger appearance.

After morning and night cleansing and toning, pat a small amount around eye area. Blend gently. Allow to penetrate prior to applying makeup.

-For super fast anti-puffiness results, store Beam Eye Gel™ in the refrigerator and apply cold.

So, sesuai namanya krim mata ini teksturnya gel dan emang gampang banget diaplikasikan ke mata. Aku paling suka pake dalam keadaan dingin, rasanya seger banget di mata. Untuk hasilnya aku ngerasa area sekitar mata jadi lebih segar dan kencang. Minusnya apa? Di wadah maupun di box nya tidak ada exp date nya. Kemaren aku sempat gak pake sekitar 2 bulanan, pas aku mau pake lagi aku cium aroma gel nya sudah aneh gitu jadinya aku gak berani pake dan langsung aku buang ajah. Repurchase? Kayaknya enggak dech karena agak gak nyaman karena gak ada exp date nya itu, so mending pilih krim mata lain yang lebih jelas exp date nya ajah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar